تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726204
شناسه : 3726204
تاریخ :
آغاز به کار موکب اربعین شهرداری در مرز شلمچه اقتصاد ایران: شیراز - شهردار شیراز از آغاز به کار موکب ویژه اربعین شهرداری در مرز شلمچه خبر داد و گفت: هرساله در این موکب پذیرای زائرین اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن اسدی در دیدار با نمازگزاران محله شیشه‌گری اظهار داشت: موکب حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ (ع) شهرداری شیراز به منظور خدمات اسکان و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) در مرز شلمچه دایر می‌شود و روزانه به ۶۰۰ زائر خدمات رفاهی ارائه می‌شود.

وی با اعلام اینکه کارکنان شهرداری شیراز به صورت شبانه‌روزی در قالب خادم در این موکب به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: امروزه مجموعه شهرداری تلاش دارد در هر نقطه بنا به وظایف خود خدمت‌رسانی کند.

شهردار شیراز در ادامه بازدید به بازسازی، مرمت و نوسازی مسجد امام حسن بن علی (ع) محله شیشه‌گری اشاره کرد و بیان داشت: این مسجد که قدمتی ۵۰ ساله دارد، اکنون فضایی مناسب برای فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی برای شهروندان منطقه فراهم کرده تا بتوانند فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را انجام دهند.

اسدی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در سه سال گذشته فعالیت‌ها و اقدامات وسیع و گسترده بسیار خوبی را در این شهر انجام داده‌اند، ادامه داد: امروز هر شهروندی در هر نقطه از این کلان‌شهر بایستد، می‌تواند در شعاع زیر یک کیلومتر، یک پروژه عمرانی را ببیند که در حال انجام است.