تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3726155
شناسه : 3726155
تاریخ :
اعضای ۶ کمیته کمیسیون آموزش مجلس تعیین شد اقتصاد ایران: در جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون انتخاب شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون انتخاب شدند که به شرح ذیل است:

کمیته پژوهش و فناوری

فرشاد ابراهیم پور به عنوان رئیس، احسان عظیمی راد نایب رئیس، حسین امامی راد به عنوان دبیر و علیرضا منادی سپیدان و فاطمه جراره به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد

عمران عباسی کالی به عنوان رئیس، مجید داغری نایب رئیس و احسان عظیمی راد به عنوان دبیر و سید حسن هاشمی و رمضان رحیمی به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته فرهنگ و تربیت اسلامی

علی خزایی به عنوان رئیس، رمضان رحیمی نایب رئیس و سید حسن هاشمی به عنوان دبیر و محمدرضا احمدی و حسین امامی راد به عنوان اعضای کمیته مذکور انتخاب شدند.

کمیته آموزش عالی و پزشکی

سیدابوالحسن مصطفوی به عنوان رئیس، عبدالوحید فیاضی نایب رئیس و وحید کنعانی به عنوان دبیر و سید حسن هاشمی و فرشاد ابراهیم پور به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته آموزش و پرورش

حسین حق وردی به عنوان رئیس، رمضان رحیمی نایب رئیس و مجید داغری به عنوان دبیر و اکبر پولادی و محمدرضا احمدی به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای

اکبر پولادی به عنوان رئیس، عمران عباسی نایب رئیس، محمدرضا احمدی به عنوان دبیر و حسین حق وردی و سید محسن موسوی زاده به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.