تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3726152
شناسه : 3726152
تاریخ :
روز ۲۹۰ طوفان الاقصی|حملات گسترده ارتش اسرائیل به خان یونس اقتصاد ایران: حملات گسترده ارتش اسرائیل به خان یونس؛ ۱۷ شهید در حملات ارتش اسرائیل به خان یونس؛ هراس صهیونیست ها از حمله احتمالی ارتش یمن از مهمترین تحولات روز ۲۹۰ طوفان الاقصی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌‌ونودمین روز خود شده و اشغالگران از بامداد امروز دوشنبه هشت مرتبه خان‌یونس واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که در حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه تا این لحظه 17 فلسطینی به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

مهمترین تحولات روز 290 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

********************************************************

شمار شهدای خان‌یونس به 17  نفر افزایش یافت

منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند شهدای حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه تا این لحظه به 17 نفر افزایش یافته است.

تشکر وزیر جنگ اسرائیل از بایدن

یواو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از او به خاطر حمایت همه‌جانبه از این رژیم به ویژه در جنگ علیه غزه تشکر کرد.

گالانت در این نامه از بایدن به خاطر حمایت‌های ثابت از رژیم صهیونیستی طی سالیان گذشته تقدیر کرده و گفته است که این حمایت‌ها به ویژه در جریان جنگ علیه غزه بسیار ارزشمند بوده است.

شمار شهدای خان‌یونس به 11 نفر افزایش یافت

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه، تا این لحظه 11 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی همچنان در هراس از حملات انتقام جویانه یمنی‌ها

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که رژیم اسرائیل همچنان در هراس از حملات انتقام جویانه یمنی‌ها به حالت آماده باش سراسری در آمده است.

وقوع زمین لرزه در فلسطین اشغالی

منابع محلی در سرزمین‌های اشغالی از وقوع زمین لرزه در فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس گزارش رسانه‌ای این زمین لرزه در مناطق دیمونا، بحرالمیت و معله آدومیم احساس شد.

حملات گسترده ارتش اسرائیل به خان یونس

ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف حملات شدید قرار داد. ارتش اشغالگر رژیم اسرائیل 8 مرتبه مناطقی در خان یونس از جمله المطاحن، الفراحین، القراره و شیخ ناصر را بمباران کرده است.

5 شهید در حملات توپخانه‌ای به خان یونس

منابع خبری گزارش دادند که در حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه تا این لحظه 5 فلسطینی به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/