تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3726108
شناسه : 3726108
تاریخ :
به دنبال رفع مشکل هوادار هستیم/ نباید صورت مساله ها را پاک کنیم اقتصاد ایران: رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: باید به تیم هوادار کمک کنیم تا بتواند در برابر سایر تیم ها در استان تهران میزبانی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در خصوص جلسه هماهنگی تأیید ورزشگاه‌ها اظهار داشت: خوشبختانه تعداد تیم‌های استان تهران در لیگ‌های فوتبال کشور زیاد است اما متأسفانه تعداد زمین کافی برای این تیم‌ها وجود ندارد. تیم هوادار برای میزبانی از حریفان با مشکل مواجه است. چون ورزشگاه‌هایی که در تهران وجود دارند، استاندارهای مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC را ندارند. در جلسه‌ای که برگزار کردیم به بررسی ورزشگاه‌هایی که با کمترین ایراد مواجه هستند، پرداختیم مانند ورزشگاه‌های شهر قدس و دستگردی تهران؛ این دو ورزشگاه دارای نکات منفی هستند که باید اصلاح شوند.

تیم هوادار باید دو ورزشگاه معرفی کند

او ادامه داد: قرار است من به همراه مدیرعامل باشگاه هوادار جلسه‌ای را با مدیر ورزشگاه پاس برگزار کنیم تا بتوانیم حداقل‌ها را برای تغییرات به وجود آوریم. تیم هوادار باید دو ورزشگاه معرفی کند که دومین ورزشگاه قطعاً شهر قدس خواهد بود و اگر ورزشگاه شهر قدس هم مورد موافقت قرار نگیرد، سازمان لیگ برای این باشگاه برگزاری دیدارهای این تیم ورزشگاه انتخاب خواهد کرد. بنده و همکارانم به دنبال رفع مشکلات هستیم تا کار به انتخاب ورزشگاه از سوی سازمان لیگ کشیده نشود.

او افزود: یکی از ایرادهای موجود در ورزشگاه پاس، نور این ورزشگاه است. که کمتر از ۱۰۰۰ لوکس است در حالی که باید به ۱۶۰۰ لوکس برسد که بعید می‌دانم کار دشواری باشد و با صحبتی که با مدیر این مجموعه خواهیم داشت این مورد رفع می‌شود.

نباید به جای حل مساله صورت مساله را پاک کنیم

ماجدی در پاسخ به این سوال که تیم‌های نساجی، گل گهر و مس رفسنجان در سال گذشته تمرینات خود را در استان تهران برگزار می‌کردند و آیا زمین‌های بهتر برای تمرین در اختیار این تیم‌ها قرار خواهد گرفت یا به تیم‌های تهرانی خواهد رسید، گفت: هیأت فوتبال استان تهران زمینی ندارد که بخواهد به باشگاه‌ها بدهد. زمین‌ها یا در اختیار شرکت توسعه و تجهیز و یا در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است. رابطه بسیار خوبی با علی جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران داریم و سعی خواهیم کرد تا بسیاری از مشکلات را از طریق او حل کنیم. در جلسه امروز مطرح شد که اگر تیم هوادار زمین ندارد دیدارهای خود را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار کند که به من به دوستان معترض شدم و به آنها گفتم به جای حل کردن مساله به دنبال پاک کردن صورت مساله نباشیم. معنایی ندارد که تیم استان تهران دیدارهای خود را در خارج از این استان میزبانی کند.

رئیس هیأت فوتبال استان تهران خاطر نشان کرد: ما باید ایرادهای موجود در ورزشگاه‌های استان تهران را رفع کنیم تا هوادار در استان تهران از حریفان میزبانی کند. ما در بحث حرفه‌ای سازی باید این مشکل را حل کنیم. سرانه ورزشی استان تهران در اختیار تیم‌های سایر استان‌ها قرار گرفته و زمین‌های ما جوابگوی همه تیم‌ها نیست.

من و تیموری همکاران خوبی برای هم نبودیم

ماجدی در خصوص برکنار عباس تیموری از دبیری هیأت فوتبال استان تهران گفت: از تیموری بابت تمامی زحماتی که کشیده تشکر می‌کنم و دوست ندارم از واژه برکناری برای او استفاده کنم. ما دوست خوبی برای همدیگر هستیم اما متأسفانه همکاران خوبی برای هم نبودیم. امیدوارم فرد شایسته‌ای جانشین تیموری در هیأت فوتبال استان تهران شود تا در مسیر سیاست و تفکرات ما قدم بگذارد. ما ۱۰ ماه در هیأت فوتبال استان با یکدیگر کار کردیم اما در ادامه نتوانستیم با یکدیگر کنار بیاییم و خیلی دوستانه او از ما جدا شد.

او در رابطه با قهرمانی تیم فوتبال جوانان ایران با هدایت حسین عبدی در تورنمنت کافا تصریح کرد: در ابتدا باید قهرمانی این عزیزان را تبریک بگویم ما ما نباید دچار غرور شویم. صعود به جام جهانی با تیم نوجوانان بسیار متفاوت است از صعود به جام جهانی با تیم جوانان است. امیدوارم سرمربی تیم جوانان و همکارانشان یک بار دیگر افتخار آفرینی کنند و تیم جوانان به جام جهانی صعود کند.

او ادامه داد: تورنمنت کافا باعث خواهد شد تا تجربیات ما بیشتر شود. تیم جوانان آینده فوتبال ایران است برای تیم امید هم به نظرم بهتر است بگوییم تیم ب ایران به این دلیل که اگر امیر قلعه نویی نتواند از بازیکنان لژیونر در ترکیب خود استفاده کند باید از تیم امید بازیکن انتخاب کند. باید از فیفادی ها برای تمرینات تیم امید استفاده کنیم. باید فردی را برای تیم هدایت تیم امید انتخاب کنیم که ۷، ۸ سال در این تیم حضور داشته باشد و پس از آن از تجربه او در تیم بزرگسالان استفاده کنیم همان کاری که کشورهای انگلیس و اسپانیا انجام دادند و موفق هم شدند.