تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726062
شناسه : 3726062
تاریخ :
 امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی در ۳۷۰ حادثه امداد رسانی کردند اقتصاد ایران: بیرجند-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی بازه زمانی ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه ۳۷۰ نفر توسط نیروهای این جمعیت در استان امدادرسانی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اکبری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی در ۳۷۰ حادثه امداد رسانی کردند، اظهار کرد: بیشتر نوع حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در این حوادث چهار هزار و ۸۷۷ نفر حادثه دیدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

اکبری با اشاره به اینکه در حوادث امسال ۷۹۳ نفر مصدوم داشته‌ایم، گفت: از این تعداد ۱۰۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۲۵۹ نفر در صحنه حادثه بصورت سرپایی درمان صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین ۳۸ نفر فوتی در سه ماهه نخست امسال در صحنه توسط جمعیت هلال احمر به ثبت رسیده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: ۹۵ نفر و ۴۳ خودرو امسال در سیلاب و برف گرفتار شده بودند که توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

اکبری افزود: نکته قابل توجه اینکه ۶۹۲ تیم عملیاتی در قالب ۵۲۰ تیم بین شهری، ۱۲۹ تیم پشتیبانی، ۲ تیم آنست، ۲ تیم فوریت‌های درمانی، ۱۰ تیم واکنش سریع و دیگر تیم‌ها در این مأموریت‌ها به هم استانی‌ها خدمت ارائه کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه هزار و ۹۵۶ نیروی عملیاتی در هلال احمر مشغول فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۸۵۳ داوطلب و هزار و ۱۰۳ پرسنل در کادر جمعیت هلال احمر استان هستند.

اکبری ادامه داد: همچنین ۲۹۱ نفر در سه ماهه امسال توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.