تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3726055
شناسه : 3726055
تاریخ :
رضایتمندی ۷۲ درصدی اساتید از روسای دانشگاه‌ها اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت علوم گفت: میانگین رضایتمندی استادان از رؤسای دانشگاه‌ها ۷۲درصد و البته در برخی از دانشگاه‌ها ۸۰ تا ۹۰ درصد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم، در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور که با حضور وزیر علوم و روسای دانشگاهها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش عالی اظهار داشت: قرار بود اجلاس روسای دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران برگزار شود که به علت شهادت آقای رئیسی به تاخیر افتاد و امروز شاهد اجرای آن هستیم.

وی با بیان اینکه وزیر علوم تمرکز ویژه بر ریل گذاری و هدفگذاری سیاست‌های وزارت علوم داشت، تصریح کرد: اقدامات مختلفی طی این سالها در حوزه اموزش عالی رخ داده که بی سابقه بوده است.

شمسی پور تصریح کرد: هزاران پایه تشویقی در حکم استادان صادر کردیم و میانگین رضایتمندی استادان از روسای دانشگاه‌ها 72 درصد است.

وی افزود: البته این رقم در برخی از دانشگاه‌ها 80 تا 90 درصد است، در کارکنان این میزان رضایت 50 درصد است.

شمسی پور افزود: طی 3 سال اخیر تعداد دانشمندان یک درصد برتر جهان یک و نیم برابر شده است.

سخنگوی وزارت علوم با بیان اینکه تعداد فناوران شاغل در وزارت علوم 2 برابر شد، تاکید کرد: در حوزه فناوری اقدامات گسترده رخ داد که هم اکنون شاهد اتفاقات مثبت آن هستیم.

انتهای پیام/