تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725988
شناسه : 3725988
تاریخ :
بودجه ذوب آهن اصفهان تکلیف خریدهای جدید را مشخص کرد اقتصاد ایران: کار مدیران ذوب‌آهن با توجه به بودجه‌ای که برای این باشگاه تصویب شده در نقل و انتقالات تابستانی سخت‌تر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه ذوب آهن اصفهان طی روزهای گذشته تمرینات خود را در حالی آغاز کرده است که بودجه محدودی برای فعالیت‌های این باشگاه در رشته‌های مختلف تعیین شده است.

انتشار ویدئویی از تصویب بودجه ۲۴۰ میلیارد تومانی برای کل تیم‌های ورزشی ذوب‌آهن در بازه زمانی ۲۰ ثانیه‌ای بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و بسیاری از علاقه‌مندان ورزش با دستمایه طنز به این مساله نگاه کردند.

بودجه ۲۴۰ میلیارد تومانی برای باشگاه ذوب‌آهن که تیم‌های ورزشی پرتعدادی دارد و تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه به عنوان ویترین ورزش ذوب‌آهن هم فصل گذشته رتبه پنجم را در لیگ برتر کسب کرد، اتفاقی است که نگرانی‌های زیادی برای طرفداران ورزش در اصفهان و به خصوص هواداران ذوب‌آهن ایجاد کرده است.

ذوبی ها که فصل گذشته رتبه پنجم را کسب کردند تصور داشتند با محمد ربیعی قرار است مسیر بهتری را دنبال کنند اما این بودجه باعث شده تا آنها کمترین فعالیت را در بازار نقل و انتقالات خود داشته باشند.

در حالی که تیم‌های لیگ برتری مشغول یارگیری و تقویت تیم خود هستند، بودجه مصوب شده از سوی شرکت ذوب‌آهن برای این باشگاه باعث شده تا مدیران تیم اصفهانی در شرایط سختی برای نقل و انتقالات قرار بگیرند.

ربیبعی برای تقویت تیم خود با چند بازیکن جوان لیگ برتر و حتی لیگ یک به توافق رسیده بود اما با توجه به بالارفتن نرخ بازیکنان فوتبال عملا باشگاه ذوب‌آهن با بودجه‌ای که قابل قیاس آن با سایر تیم‌های صنعتی نیست باعث شده تا آنها با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کنند و خریدهای شفاهی دیگر به تلفن‌ها هم پاسخ ندهند.

از این رو محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن چاره‌ای جز تغییر لیست بازیکنان مد نظر خود ندارد و او به همین خاطر نفرات جدیدی را برای استخدام به مدیران باشگاه معرفی کرده است.

بی‌شک بودجه مصوب شده برای ذوب‌آهن در فصل پیش‌رو تأثیر زیادی روی عملکرد این تیم خواهد گذاشت. تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر رتبه پنجم را کسب کرد، در نقل و انتقالات تابستانی در رقابت با سایر تیم‌های صنعتی کم آورده و شاید آنها مسیری متفاوت را در لیگ بیست و چهارم دنبال کنند.