تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3725975
شناسه : 3725975
تاریخ :
آغاز رزمایش مرکب امداد، نجات و امنیت ۲۰۲۴ خزر اقتصاد ایران: سخنگوی رزمایش مرکب امداد و نجات و امنیت ۲۰۲۴خزر از آغاز رزمایش با همکاری کشورهای حاشیه دریایی خزر از صبح امروز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا عباس حسنی سخنگوی رزمایش مرکب امداد، نجات و امنیت ۲۰۲۴ خزر گفت: این رزمایش با ابتکار ایران در دریای خزر برای اولین بار اجرا می‌شود، در همین راستا روز گذشته شناور روسیه وارد آب‌های ایران شد و نشست هماهنگی برگزار شد و امروز مراحل آبی و عملیاتی آن برگزار خواهد شد.

سخنگوی رزمایش مرکب امداد، نجات و امنیت خزر در ادامه به مراحل طراحی شده در این رزمایش اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح‌های پیش بینی شده یگان‌های شرکت کننده در این رزمایش عملیات اطفای حریق، امداد و نجات هوایی و انتقال مصدومان توسط بالگرد به ساحل و تیراندازی به اهداف هوایی و دریایی را انجام خواهند داد.

وی عکس برداری هوایی و رژه یگان‌های شرکت کننده در رزمایش مرکب امداد، نجات و امنیت ۲۰۲۴ خزر را از دیگر مراحل این رزمایش اعلام کرد و گفت: دریای خزر دریایی صلح و دوستی است و بر این اساسی با همکاری و نظارت کشورهای حاشیه دریایی خزر به دنبال افزایش همکاری‌ها هستیم.