تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3725938
شناسه : 3725938
تاریخ :
برگزاری نهمین جلسه کمیته سیاسی- کنسولی اربعین حسینی اقتصاد ایران: نهمین جلسه کمیته سیاسی- کنسولی اربعین حسینی به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین جلسه کمیته سیاسی – کنسولی اربعین حسینی، به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده و ارائه گزارش کارگروه‌های مختلف برای ارائه خدمات به زوار حسینی (ع) برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و رئیس کمیته سیاسی – کنسولی اربعین و با حضور سایر اعضا برگزار شد، وی از تسریع اقدامات کارگروه‌ها همزمان با ایام سوگواری ایام محرم ابراز رضایت و بر ادامه این روند تاکید کرد.

براساس آخرین گزارش‌ها، نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در بغداد، کربلا، نجف، بصره، اربیل و سلیمانیه و دفاتر کنسولی در مسیرهای حرکت زائران در قالب قرارگاه اربعین در حال انجام فعالیت‌ها و هماهنگی‌های لازم برای سفر زائران ایرانی، اتباع خارجی مقیم ایران و زائران خارجی که از مسیر ایران تردد خواهند کرد، از تاریخ ۱۷ مرداد تا ۵ شهریور (اول تا بیستم صفر) است و تلاش شده که با وجود گرمای بی سابقه و کثرت جمعیت، تمهیدات فوق العاده برای سفر اربعین فراهم شود.