تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3725911
شناسه : 3725911
تاریخ :
«بایدن» از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا کناره‌گیری می‌کند اقتصاد ایران: رئیس جمهور آمریکا از کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سال جاری کشورش خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه اعلام کرد که از رقابت های ریاست جمهوری کناره گیری می کند.

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص ادامه داد که با وجود کناره گیری از رقابت های انتخاباتی سال جاری میلادی در کشورش، تا پایان دوره ریاست جمهوری خود باقی خواهد ماند.

راشا تودی در این خصوص نوشت: «بایدن» می گوید که اواخر این هفته (به وقت محلی) درباره تصمیم خود با مردم آمریکا صحبت خواهد کرد.

به گزارش الجزیره، «جو بایدن» در نامه ای در این خصوص نوشت: معتقدم که به نفع حزب و کشورم است که از رقابت ها کناره گیری کنم و تنها بر انجام وظایف خود به عنوان رئیس جمهور برای باقی مانده دوره خود تمرکز کنم.

وی در این نامه افزود: خدمت به عنوان رئیس جمهور شما (مردم آمریکا) افتخار بزرگ زندگی من بوده است. اواخر این هفته (به وقت محلی) با جزئیات بیشتری درباره تصمیم ام با مردم صحبت خواهم کرد. از «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور به خاطر کمک های استثنایی تشکر می کنم.