تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3725906
شناسه : 3725906
تاریخ :
ژاپن به دنبال اعمال تحریم علیه شخصیت‌های رژیم صهیونیستی اقتصاد ایران: یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، دولت ژاپن قصد دارد شماری از شخصیت‌های صهیونیست را در فهرست تحریم‌های خود قرار دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد تا چند روز دیگر ژاپن چهار شخصیت صهیونیست را در فهرست تحریم‌های خود قرار خواهد داد.

این رسانه عبری زبان در شماره امروز خود نوشت، پیش بینی می‌شود، ژاپن روز سه شنبه تحریم‌‌هایی را علیه چهار شخصیت از شهرک نشینان افراطی اعمال کند.

این اقدام توکیو بعد از آن صورت می‌گیرد که برخی از کشورهای جهان، شهرک نشینان صهیونیست را در فهرست تحریم‌های خود قرار دادند و ژاپن بعد از آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلیس، نیوزیلند و کانادا به جمع تحریم کنندگان می‌پیوندد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، کاخ سفید در حال آماده سازی برای قرار دادن بتسئلیل اسموتریچ و ایتمار بن گویر دو وزیر کابینه بنیامین نتانیاهو در فهرست تحریم‌های خود است.

یدیعوت آحارانوت به نقل از پایگاه ایکسیوس خبرداد، تحریم علیه این دو وزیر افراطی کابینه اسرائیل هم روز چهارشنبه در جریان جلسه شورای امنیت ملی کاخ سفید در حاشیه بررسی شرایط امنیتی وخیم در کرانه باختری مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/