تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3725873
شناسه : 3725873
تاریخ :
وزیرجنگ صهیونیست‌ها محدودیت‌ استفاده از پهپادهای نظامی را لغو کرد اقتصاد ایران: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جهت کاهش خطر جانی برای نظامیان صهیونیست، محدودیت استفاده از پهپادهای نظامی در کرانه باختری را لغو کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از حدود ۹ ماه پیش تاکنون فلسطینیان ساکن نوار غزه را قتل‌عام می‌کند، ساکنان کرانه باختری نیز از تهدیدات این رژیم در امان نیستند.

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با «آوی پیلوت» فرمانده منطقه کرانه باختری ارتش رژیم صهیونیستی وظیفه این یگان نظامی صهیونیستی را تضمین سلامتی شهرک‌نشینان و از بین‌بردن مقاومت در اردوگاه‌های کرانه باختری عنوان کرد.

گالانت در حالی که نیروهای تحت امرش همچنان در باتلاق غزه دست‌وپا می‌زنند مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی گردان‌های مقاومت فلسطین در جنین، طولکرم، طوباس و دیگر مناطق کرانه باختری را از بین خواهد برد!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از ۹ ماه پیش تاکنون نتوانسته شهرک‌نشینان آواره را به محل اقامتشان در مناطق اشغالی درگیر جنگ بازگرداند مدعی شد که رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد این شهرک‌نشینان در خطر زندگی کنند.

همچنین گالانت اعلام کرد: با هدف کاهش به خطرافتادن جان نظامیان، محدودیت‌های به کارگیری پهپادهای نظامی در کرانه باختری را لغو کردم.