تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3725834
شناسه : 3725834
تاریخ :
همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه آغاز شد اقتصاد ایران: برنامه‌های همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجدید عهد و میثاق با شهدا در بهشت رضای مشهد مقدس آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گلزار شهدای شهر مشهد و در جوار مرقد شهیدان شوشتری و محمدزاده تاکید کرد: با قدرت و قاطعیت، راه شهدا و فرماندهان شهیدمان را در تثبیت امنیت پایدار و چند وجهی ادامه می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فراز و نشیب‌ها در امنیت دنیا و اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، ناامن سازی منطقه و به ویژه مرزهای کشورمان در دستور کار دشمن قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم اما قاطعانه روند تقویت و تحکیم آمادگی‌ها و به روز رسانی توانمندی‌ها برای مقابله با شرارت‌های سازمان یافته دشمن برای ناامن سازی مرزها را ادامه می‌دهیم.

وی شهید شوشتری را از معماران بومی‌سازی امنیت توصیف کرد و افزود: شهید شوشتری به عنوان فرمانده (جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس)، کار خود را با مردم یاری و محرومیت زدایی و انسجام مردم و بومی سازی امنیت آغاز کرد و این تا به امروز مبنای عملکرد ما برای ایجاد امنیت پایدار قرار دارد.

گفتنی است، فرماندهان نیروی زمینی هر ساله در مقاطع گوناگون و طی نشست‌هایی، برنامه‌ها و اولویت‌های مأموریتی را تبیین و بررسی می‌کنند که همایش اخیر در مشهد مقدس از آن جمله است.