تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725826
شناسه : 3725826
تاریخ :
تن‌هاخ: می‌خواهیم مک‌تامینی را حفظ کنیم اقتصاد ایران: سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد تأکید کرد که مخالف جدایی هافبک اسکاتلندی‌اش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که در همین شروع نقل‌وانتقالات تابستانی موفق شده جاشوا زیرکزی را از بولونیا و لنی یورو را از لیل به خدمت بگیرد، اهداف دیگری را نیز مدنظر دارد از جمله ماتیس دلیخت مدافع هلندی بایرن مونیخ و جارد برایت‌ویت مدافع اورتون، اما در کنار تقویت این تیم باید بازیکنانی را هم در لیست خروج قرار دهد. یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود شاید در این تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا شود، اسکات مک‌تامینی است که مورد توجه دو باشگاه تاتنهام و فولام قرار دارد.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد اما با رد شایعه جدایی هافبک اسکاتلندی‌اش از این تیم، گفت: اگر در یک فصل 10 گل به ثمر برسانید و عملکرد بسیار خوبی هم در تیم ملی اسکاتلند داشته باشید، علاقه‌مندی‌هایی به جذب شما وجود خواهد داشت. ما واقعاً می‌خواهیم مک‌تامینی را حفظ کنیم. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. ما فصل گذشته دیدیم که اسکاتی قادر به انجام چه کارهایی است.

مک‌تامینی 27 ساله که محصول آکادمی باشگاه منچستریونایتد است و از سال 2002 فوتبالش را با آکادمی این باشگاه آغاز کرد، در سال 2017 بود که به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد و تاکنون در 253 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار 29 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

این هافبک اسکاتلندی یک فصل دیگر تحت‌قرارداد باشگاه منچستریونایتد است اما باشگاه این گزینه را دارد که یک فصل دیگر قرارداد او را تمدید کند که با توجه به اظهارنظر اریک تن‌هاخ به نظر می‌رسد بند تمدید یک ساله او در آینده‌ای نه‌چندان دور فعال خواهد شد.

او تاکنون با منچستریونایتد موفق به کسب یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس شده است.

انتهای پیام/