تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725816
شناسه : 3725816
تاریخ :
استقرار ۴۷۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان زنجانی اقتصاد ایران: زنجان-معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تابستان امسال ۴۷۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان در این استان فعال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میرزایی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: تابستان امسال ۴۷۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار تربیت بدون توقف برای دانش‌آموزان سطح استان دایر شده است.

وی تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت را ۷۵ هزار نفر برشمرد و گفت: کلاس‌های تابستانی در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و مهارتی به دانش‌آموزان خدمات ارائه می‌دهند و افراد به تناسب علاقه در آن‌ها حضور می‌یابند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان برگزاری اردو را یکی از راهکارهای مهم تربیتی خواند و افزود: در این راستا اردوهای یک روزه با مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و آئین‌نامه فعالیت‌های تابستانی تدوین و اجرا می‌شود.

میرزایی با اشاره به آغاز اجرای اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزشی از هفته جاری با اعزام ۸۰ نفر به سازمان هوا فضای تهران عنوان کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌های علمی و ایجاد انگیزه در آنان برای تلاش‌های علمی است.

وی یادآور شد: تبدیل کردن تربیت به جریان تربیتی در مدارس، تنوع‌بخشی به موقعیت‌های پرورشی و استفاده از فضاهای پرورشی و ظرفیت‌های مختلف از رویکردها و سیاست‌های مهم حوزه فرهنگی و پرورشی در استان است.