تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725798
شناسه : 3725798
تاریخ :
تنش آبی ۴۰۰ خانوار در روانسر مرتفع شد اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان کرمانشاه گفت: تنش آبی ۴۰۰ خانوار در روانسر مرتفع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اله‌بخش همه‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم ساماندهی و رسیدگی به مشکلات حوزه تأمین آب شرب، اظهار داشت: بر اساس تأکیدات و دستور ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مبنی بر رفع تنش آبی مجتمع «چقاشکر» در روانسر پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه و مطالعات وضعیت آبرسانی، ارتقا تجهیزات پمپاژ آب چاه این مجتمع در دستور کار قرار گرفت.

وی هزینه ارتقا تجهیزات این چاه را بیش از ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مجتمع شامل هفت روستای چقاشکر، تم‌تم، جبرآباد، لبنی، کلاوه عزیزخان، گرگابی و امرآباد با جمعیت ۴۰۰ خانوار است.

معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر مشکل تنش آبی این مجتمع «چقاشکر» مرتفع و تمامی مشترکین این هفت روستا از نعمت آب کاملاً سالم و پایدار بهره‌مند شده‌اند.

همه خانی در پایان با تاکید بر اهمیت و لزوم پوشش کامل روستاها از آب قابل شرب، گفت: در پی برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی آب و فاضلاب استان همواره در پی رفع مشکلات، پوشش و تأمین آب آشامیدنی سالم برای شهر و حتی روستاهای دور افتاده هستیم.