تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725796
شناسه : 3725796
تاریخ :
۱۸۱‌ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب کرمانشاه اصلاح شد اقتصاد ایران: مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: ۱۸۱‌ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب کرمانشاه اصلاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اکبر ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص بروز مشکل پر فاضلاب شهری کرمانشاه، اظهار کرد: در پی تماس مشترکین ساکن در محدوده خیابان شهیدان رحمانپور و خیابان بهار با سامانه ۱۲۲ مبنی بر انسداد شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری در این محله‌ها اقدامات اولیه جهت رفع حادثه انجام گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه و اخذ مجوزهای لازم در جهت اصلاح شبکه فاضلاب در این دو محله، حفاری لازم جهت جانمایی ۱۸۱ متر لوله پلی‌اتیلن ۸۱ متر در خیابان شهدای رحمانپور و ۱۰۰ متر در خیابان بهار در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از این برای رفع انسداد شبکه فاضلاب در خیابان شهیدان رحمانپور و کوی شهید بدره‌ای طی چندین مرحله از دستگاه واتر جت استفاده شده بود اما به علت فرسودگی و تخریب شبکه مجدداً دچار ریزش و انسداد شد که پس از بررسی‌های کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم حفاری جهت جانمایی ۸۱ متر لوله ۲۰۰ پلی اتیلن در دستور کار قرار گرفت.

ناصری اضافه کرد: اجرای عملیات در این محله به دلیل کم عرض بودن معبر با کوچه‌های ۲ الی ۳ متری و ریزشی بودن خاک و عدم امکان استفاده از ماشین آلات، به صورت دستی و ترکیبی تونلی و ترانشه باز در شرایط سخت‌کاری انجام گرفت و به موازات اجرای این عملیات ۲ حلقه منهول آدم رو نیز جهت بازدید خط احداث و در نهایت مشکل فاضلاب این منطقه به طور کامل مرتفع شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه با اشاره به رفع انسداد شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان بهار و محله سراب سعید، گفت: در این محله نیز پس از اخذ مجوزهای لازم حفاری به منظور جانمایی ۱۰۰ متر لوله ۲۵۰ پلی‌اتیلن در دستور کار قرار گرفت و به موازات اجرای این عملیات ساخت چهار حلقه منهول آدم‌رو جهت بازدید خط و اتصال انشعابات فاضلاب مشترکین تحت پوشش نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن با موفقیت به اتمام رسید.

وی در پایان از مشترکین استان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه آب و فاضلاب با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ تماس بگیرند تا در اسرع وقت، برای رفع مشکل پیش آمده، اقدامات لازم صورت گیرد.