تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3725795
شناسه : 3725795
تاریخ :
بعید است خروجی کارگروه انتخاب کابینه دولت چهاردهم فراجناحی باشد اقتصاد ایران: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ترکیب اعضای کارگروه انتخاب کابینه دولت چهاردهم بعید است که خروجی آن یک کابینه فراجناحی باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احمد آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت وگو با خبرنگار مهر، گفت: تشکیل کارگروه انتخاب کابینه دولت چهاردهم یک پدیده نو ظهور می‌باشد و نباید راجع‌به نتیجه فعالیت این کارگروه پیش بینی دقیق انجام داد، اما با توجه به ترکیب این کارگروه، حدس و گمان‌هایی را می‌شود انجام داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ترکیب اعضای کارگروه انتخاب کابینه دولت چهاردهم بعید است که خروجی آن یک کابینه فراجناحی باشد، البته این فقط یک پیش قضاوت است. ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم مجلس شورای اسلامی در این خصوص چه نوع عملکردی خواهد داشت. خروجی این کارگروه به مجلس مربوط است.

احمد آریایی نژاد گفت: وقتی وزرا و اعضای کابینه به مجلس شورای اسلامی معرفی بشود، یک‌سری شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود. مثلاً بنده‌ی نوعی به‌جای این‌که حزب و جناح را مورد بررسی قرار بدهم، برنامه‌های آن شخصی که معرفی می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهم. اگر برنامه‌های آن گزینه معرفی شده برای حال کشور و منطقه مفید بود، حتماً برای رأی اعتماد کمک خواهم کرد.

وی ادامه داد: هر دولتی حق دارد وزیر مورد نظرش را معرفی کند و مجلس هم طبیعتاً حق دارد این پیشنهاد را بررسی کند و در صورت صلاح‌دید به آن گزینه رأی اعتماد بدهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوار هستیم که با تفاهم، آن آرامشی که مد نظر مردم هست ایجاد بشود همه اشخاصی که این روزها دغدغه مند هستند، از نظر سیاسی نگران هستند که خروجی این کارگروه چه می‌شود و از این کوزه چه در می‌آید.