تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725761
شناسه : 3725761
تاریخ :
گلایه از کندی اتصال خط انتقال آب خلیج‌فارس به اردکان اقتصاد ایران: یزد- نماینده مردم اردکان در مجلس با گلایه از کندی اتصال خط انتقال آب خلیج‌فارس به اردکان گفت: با این روند آب تا تابستان آینده هم به اردکان نمی‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مصطفی پوردهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت آب شهرستان در حالت ناپایدار است و مردم از وضعیت کیفیت و فشار آب ناراضی هستند.

وی تاکید کرد: با دستور پرداخت‌های خوبی که پیگیری شده است، دیگر بهانه‌ای برای کند بودن عملیات اجرایی نمانده است.

پوردهقان به ضرورت تعیین ضرب‌الاجل فوری و زمان‌بندی دوماهه برای اتصال آب اشاره کرد و افزود: انتظار دارم مدیران اجرایی و پیمانکار خط تلاش مضاعفی برای اتصال آب انجام دهند.

نماینده مردم اردکان همچنین تأمین آب شرب روستاهای عقدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: تأمین آب شرب باکیفیت از منابع موجود، از محل طرح قرارگاه امام حسن (ع) تسریع شود.

وی آب‌رسانی به روستاهای بخش خرانق را نیز ضروری دانست و گفت: تأمین آب شهر خرانق، روستاهای توت، ساغند، رباط پشت‌بادام و… به شدت با مشکل روبروست.

نماینده اردکان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان باید تدابیر ویژه‌ای برای حل پایدار این معضل بیندیشد اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب یزد متعهد شده است که مشکلات موجود را در اسرع وقت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.