تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3725755
شناسه : 3725755
تاریخ :
روسیه: انبارهای مهمات ارتش اوکراین منهدم شدند اقتصاد ایران: وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از انهدام ۲ انبار مهمات اوکراین از سوی نظامیان ارتش این کشور در محور جنوبی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای به جزئیات ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: نیروهای مسلح اوکراین ۱۴۵ نیروی نظامی خود را در منطقه عملیاتی واحدهای شمال نیروهای مسلح روسیه از دست دادند.

این بیانیه اضافه می کند: یگان های غرب نیروهای روسیه مواضع سودمندتری را تحت کنترل درآوردند؛ دشمن بیش از ۵۲۰ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن حدود ۵۱۰ نیروی نظامی، شماری تجهیزات و ۲ انبار مهمات خود را در رویارویی با واحدهای جنوب نیروهای روسیه از دست داده است.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: یگان های شرق نیروهای روسیه وضعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند؛ کی یف بیش از ۱۱۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در ادامه از تلاش این کشور در شبانه روز گذشته برای خنثی سازی ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف نیز خبر داد.