تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725751
شناسه : 3725751
تاریخ :
تعدادی زندانی مالی با کمک مصطفی راغب آزاد شدند اقتصاد ایران: یزد-مصطفی راغب، خواننده محبوب و مطرح کشوری مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را برای آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد اهدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ مصطفی راغب خواننده محبوب و مطرح کشوری با حضور در دفتر رضا مقبلی، مدیر کل زندان‌های یزد مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی چند زندانی جرایم غیر عمد محکوم مالی به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد.

راغب بعد از این کار خیر با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت: «امسال هم در روز سوم امام حسین (ع) این سعادت نصیبم شد تا در امر آزاد سازی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد سهیم باشم.

به امید خدا از چند روز آینده کمپین (#بزم عشق) را با کمک شما عزیزان جان راه اندازی خواهم کرد تا شما نیز در این امر خداپسندانه در طول سال سهیم باشید.

کارهای خیرتان رو هرچند کوچک نشر بدید تا هم فرهنگ سازی شود و هم باعث همدلی و همیاری انسان‌ها در این مسیر زیبا شود.»

این هنرمند محبوب و مطرح کشوری سال گذشته نیز در ایام ماه محرم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کرده بود و در کنسرت استان یزد که به همت مؤسسه آوازی نو و شرکت صدای کویر جشن امضا آلبوم حال نامعلوم را به نفع زندانیان جرایم غیر عمد برگزار کرده بود.