تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3725733
شناسه : 3725733
تاریخ :
صهیونیست‌ها هرلحظه در انتظار مرگ هستند اقتصاد ایران: دبیر کل النجباء عراق به حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن و شهادت و زخمی کردن شماری بر اثر آن واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نُجَباء، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق بیان کرد: اقدام صهیونیست‌ها و ائتلاف احمقانه‌شان در هدف قرار دادن زیرساخت‌های یمن عزیز، آن‌هم پس از افزایش تلفات صهیونیستی و ناامن شدن مناطق امن آنها به‌گونه‌ای که اینک هرلحظه در انتظار مرگ هستند صفحه جدیدی از جنایات و شکست‌های این رژیم است؛ جنایاتی که آزادگان جهان و محور مقاومت که هرگز فلسطین را رها نمی‌کنند به‌هیچ‌وجه آن را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: از این رو، روند عملیات مقاومت اسلامی در یمن، لبنان و عراق که از زمان طوفان الاقصی آغاز شده است، به‌منظور حمایت از برادران‌مان در گروه‌های مقاومت فلسطین، گسترش خواهد یافت.

الکعبی بیان کرد: دلیرمردان فلسطینی در برابر ماشین جنگی صهیونیسم که از پشتیبانی آمریکا برخوردار است، ایستادند و آن را تبدیل به مضحکه‌ای در برابر دیدگان دنیا کردند؛ تا جایی‌که اکنون اسرائیل جز ارتکاب شنیع‌ترین جنایت‌ها علیه کودکان و زنان، چاره‌ای ندارد.