تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725657
شناسه : 3725657
تاریخ :
ضربه سنگین پلیس هرمزگان به تولید کنندگان مواد غذایی تقلبی اقتصاد ایران: بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک کارگاه تولید مواد غذایی غیر بهداشتی با مارک‌های جعلی و تقلبی و کشف ۵۰۰ کارتن نوشابه ویتامین سی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام کار اطلاعاتی چند نفر افراد فرصت طلب و سودجو که در یکی از محلات بندرعباس با دایر نمودن یک کارگاه تهیه و تولید و بسته بندی نوشابه‌های خارجی تقلبی و غیر بهداشتی و توزیع آن سلامت و امنیت مردم را مورد تهدید قرار داده بودند شناسایی و مورد ضربه قرار دادند.

وی افزود: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان روز گذشته با هماهنگی قضائی از کارگاه فوق حدود ۵۰۰ کارتن شامل ۱۱ هزار شیشه نوشابه ویتامین سی تقلبی، یک دستگاه پرس و پلمپ شیشه، یک دستگاه ماشین تولید برچسب تقلبی، یک دستگاه تولید قهوه و یک دستگاه پرس پاکت قهوه و تعداد زیادی برچسب‌های تقلبی کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در این رابطه یک متهم عامل اصلی راه اندازی کارگاه دستگیر و به همراه اقلام تقلبی و غیر بهداشتی کشف شده به مرکز پلیس منتقل شد.