تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725653
شناسه : 3725653
تاریخ :
کشتکار به طلا رسید، محسن‌نژاد به نقره/ بویری و ارجمند برنزی شدند اقتصاد ایران: در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا نمایندگان ایران در مرحله فینال و رده‌بندی به مصاف رقبا رفتند و صاحب مدال های رنگارنگی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) در شهر سیراچا تایلند در حال برگزاری است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد در دور اول ژانتورو میرزالیف از قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد می‌رود وی در دور دوم کمال کاکابایف از ترکمنستان را با نتیجه ۹ برصفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژاد در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر مقابل کانگ ژن از چین به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف یوسف اشرف اف از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، اهورا بویری در دور اول کمال بردیلی اف از ترکمنستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور دوم ونهائو هیو از چین را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بویری در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ مقابل کوتمان تمیربکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۲ گونه‌ی لی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمد ارجمند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مسلم مامیروف از قرقیزستان را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شیچانگ ژنگ از چین شد و به دیدار رده بندی رفت. ارجمند در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر محمود حاوساوی از عربستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، حمیدرضا کشتکار پس از استراحت در دور اول، در دور دوم بهرام کوربانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۴ بر ۱ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل شیانی سان از چین به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. کشتکار در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ از سد راحت برژانوف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.