تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725625
شناسه : 3725625
تاریخ :
توافق عجیب دیناموکیف و پارتیزان برای پلی‌آف لیگ قهرمانان اقتصاد ایران: تیم‌های اوکراینی و صربستانی برای دو بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به توافقی عجیب رسیدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های دیناموکیف (اوکراین) و پارتیزان بلگراد (صربستان) توافق کردند که به هواداران خود اجازه حضور در دو بازی رفت و برگشت بین خود در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را ندهند! این تصمیم عجیب در حالی است که اساس فوتبال مبتنی بر حضور تماشاگران است و از منظر مالی نیز بلیت فروشی می‌تواند کمک خوبی برای باشگاه‌ها باشد.

این تصمیم پس از درخواست باشگاه دیناموکیف برای دو بازی رفت و برگشت دور دوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا (پلی‌آف) برابر پارتیزان بلگراد در روزهای 23 و 21 جولای (2 و 10 مرداد) گرفته شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اوکراینی؛ دیناموکیف به عنوان میزبان بازی رفت از پارتیزان بلگراد خواست تا برای جلوگیری از حوادث احتمالی بین هواداران دو تیم از حضور آنها جلوگیری کند. این تصمیم به ویژه تحت تأثیر سفر اخیر پارتیزان به روسیه برای شرکت در جام برادری بود.

طبق این تصمیم پارتیزان بلگراد برای بازی رفت با حریف اوکراینی که به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد، هیچ بلیتی به هودارانش نخواهد فروخت. همچنین باشگاه صربستانی از هودارانش خواسته تا به تنهایی به لهستان سفر نکنند، زیرا امکان ورود به ورزشگاه وجود ندارد. دیناموکیف نیز به این توافق پایبند خواهد بود و بدون حمایت هوادارانش در بلگراد بازی می‌کند.

انتهای پیام/