تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725620
شناسه : 3725620
تاریخ :
تیم فوتبال شمس آذر از ظرفیت های استانی استفاده کند اقتصاد ایران: قزوین- رییس شورای استان قزوین با بیان اینکه یکی از راه های افزایش نشاط در استان حضور جوانان قزوینی در تیم شمس آذر است، گفت: این تیم از ظرفیت های بومی استفاده کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد خوب باشگاه شمس آذر در فصل گذشته اظهار کرد: شمس آذر گام مهمی در افزایش امید و نشاط در استان قزوین برداشته و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بدون شک استمرار این نشاط نیازمند ایجاد انگیزه در استان است، افزود: استعدادیابی در استان و استفاده از ظرفیت‌های استانی باید در دستور کار این تیم قرار بگیرد.

رئیس شورای استان قزوین ادامه داد: در صورت تحقق این استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌های بومی بدون شک مردم استان ارتباط و انس بیشتری با این تیم برقرار خواهند کرد.

وی ادامه داد: این ارتباط و همدلی نقش مهمی در تبدیل تماشاگر به هوادار واقعی برای شمس آذر ایفا می‌کند و تیم شمس آذر باید در همه سطوح مخصوصاً رده‌های پایه این مهم را در نظر بگیرد.

بابایی با بیان اینکه در این بین نقش مسؤولین در حمایت از شمس آذر بی بدیل است و نباید آن را نادیده گرفت، اضافه کرد: شهرداری‌ها و مدیران استان باید با تمام توان به دنبال حمایت از باشگاه شمس آذر باشند.

وی ادامه داد: ایجاد شور و نشاط اینچنینی در استان نیازمند چندین سال برنامه ریزی و هزینه‌های هنگفت بود اما شمس آذر به یکباره و در عرض دوسال توانسته راهی چندین ساله را برای استان طی کند و نیاز است مدیران استان این مهم را قدر بدانند.

رئیس شورای استان قزوین عنوان کرد: اینکه شهرداری قزوین سهامدار مجموعه‌ای باشد که حامی پرسپولیس است و به نوعی باشگاه پرسپولیس از سهام شهرداری قزوین بهره ببرد اما باشگاه این شهر از کمک شهرداری قزوین بهره نبرد مسئله خوبی نیست.

وی بیان کرد: همانطور که معتقدیم شمس آذر باید از ظرفیت استانی بهره ببرد، مدیران استان نیز باید بر حمایت از ظرفیت های استانی تاکید و دقت داشته باشند.

بابایی در پایان یادآور شد: حفظ روحیه نشاط در استان قزوین نیازمند مسؤولیت پذیری هر دو طرف این داستان است و امیدواریم این امر محقق شود.