تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725605
شناسه : 3725605
تاریخ :
ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از حالت انفعال خارج شود اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از حالت انفعال خارج شود و فعال باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار کرد: یکی از اقداماتی خوبی که صورت گرفته نظام مند حرکت کردن و احصای نظام مسائل در ستاد امر به معروف است که با یک برنامه ریزی مدون این کار انجام شده است.

امام جمعه بوشهر خواستار راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها شد و ابراز داشت: تا مهر ماه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها ایجاد و روی آن سرمایه گذاری شود.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در عرصه ارتکاب منکرات رویکرد پیشگیرانه را سرلوحه کار خود قرار دهد و در عرصه انجام نیز پیشرانی کند؛ یعنی این ستاد در رابطه با انجام معروف پیشران باشد و در جهت جلوگیری از منکرات پیشگیری کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از حالت انفعال خارج شود و فعال باشد گفت: ترک معروفی در حالی که باید انجام گردد یک آسیب است، و این کار امر و نهی از منکر باید بدون تعارف صورت گیرد.

وی با تاکید بر توجه به فضای مجازی گفت: روی دیپلماسی امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی باید کار کرد و از ظرفیت‌های مختلف در سطح استان استفاده و ظریف انتشار را بالا برد.

آیت الله صفایی بوشهری داشتن اخلاص در کار را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: آمر به معروف و ناهی از منکر باید ابتدا خود عامل به معروف و تارک منکر باشد تا اثر بگذارد لذا نسبت به مساله آموزش آمران به معروف توجه شود.