تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725593
شناسه : 3725593
تاریخ :
کردستان در نوروز امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی اقامت گردشگران بود اقتصاد ایران: سنندج_مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: استان کردستان در نوروز امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۲۰ درصدی اقامت گردشگران بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مهرزاد ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری از مجتمع گردشگری الماس غرب که با حضور جمعی از مسؤولان استانی انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه طی سال گذشته فضای بسیار خوبی برای خدمات‌دهی به مهمانان و گردشگران ایجاد شد به‌طوری که در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ٢٠ درصدی اقامت گردشگران در استان بودیم.

وی اظهار کرد: این مجتمع گردشگری مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر در سطح استان است که در فضایی به مساحت ٨ هزار و ٨٠٠ مترمربع با سرمایه‌گذاری ١٠٠ میلیارد تومان در محور پروژه گردشگری قشلاق-گریزه سنندج احداث شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: مجتمع گردشگری، رفاهی و اقامتی الماس غرب دارای بخش‌هایی از جمله هتل، استخر، رستوران جنگلی، رستوران روف گاردن، فروشگاه، سالن بیلیارد، سالن تیراندازی، شهربازی، گیم نت و… است که با بهره‌برداری از آن برای ١٠٠ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.