تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725550
شناسه : 3725550
تاریخ :
مهارت آموزی فراگیران فراجا بهره وری و امنیت نظام را به همراه دارد اقتصاد ایران: اراک- فرمانده مراکز آموزشی فراجا گفت: مهارت آموزی فراگیران آموزشی فراجا، بهره وری و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن هوشیار ظهر یکشنبه در آئین جشن تحلیف سربازان پایه خدمتی آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا اراک، اظهار کرد: فراگیری مهارت‌های علمی و آموزشی در اولویت اقدامات قرار دارد که امسال در این راستا چندین راهبرد برای فراجا پیش بینی شده که راهبرد نخست بصیرت افزایی است که بصورت ویژه و از طریق مفاهیم غنی قرانی و نهج البلاغه مورد تاکید است.

فرمانده مراکز آموزشی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، آموزش را از مطالبات مهم هیأت رئیسه، سردار فرماندهی فراجا از مراکز، آموزش است عنوان کرد و گفت: سازمان حساب ویژه روی فراگیران دارد و این قشر نیز باید همزمان با آموزش و مهارت آموزی، ایمان و معنویت را در خود ارتقا بخشند تا پس از فارغ‌التحصیلی، بهره‌گیری لازم را برای سازمان مقدس فراجا داشته باشند.

سردار هوشیار، رسالت سازمان فراجا را تأمین امنیت کشور عنوان کرد و گفت: به هر میزان مهارت فراگیران افزایش یابد به طور حتم بهره وری بالایی برای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امید است پیروان خوبی برای امام (ع) و شهدا کربلا باشیم که بتوانیم ادامه دهنده مسیر آنها باشیم.

خیمه ولایت را رها نمی‌کنیم

فرمانده آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر فراجا اراک نیز در این آئین با بیان اینکه جان برکفان آموزشگاه علمی تخصصی فراجا تا پای جان پاسدار نظام مقدس اسلامی هستند، افزود: تمام حوادث کربلا از ابتدا تاکنون، هنوز زنده و دارای برکات فراوانی است و باید تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفت این الگو جهانی شود.

سرهنگ غلامعلی بی‌غم با اشاره به عملیات غرور آفرین طوفان‌الاقصی و وعده صادق گفت: اکنون در شرایط حساسی به سر می بریم و پس از عملیات غرور آفرین طوفان‌الاقصی و وعده صادق، استکبار جهانی و صهیونیسم تمام تلاش‌های مذبوحانه و دست و پا زدن‌های نهایی را انجام می‌دهد.

وی با گرامیداشت شهید سردار سلیمانی افزود: باور داریم با حضور سربازان جان برکف نسل امروز و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تومار این رژیم جعلی برای همیشه پیچیده می‌شود و اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

فرمانده آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر فراجا اراک با اشاره به گام دوم انقلاب و مشارکت مردم در تولید گفت: برای پیروزی نهایی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) در هر سمت، جایگاه و مسئولیت، تلاش خواهیم کرد.