تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725547
شناسه : 3725547
تاریخ :
لزوم آگاهی‌بخشی به کشاورزان در خصوص روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی اقتصاد ایران: دیواندره_فرماندار دیواندره گفت: فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به کشاورزان درباره روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی بسیار حائز اهمیت است و از کشاورزان خواست تا با مسوولان همکاری بیشتری داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره که با حضور اعضا ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شد، اظهار کرد: با توجه به آتش‌سوزی‌های اخیر در مزارع شهرستان که چندین هکتار از مزارع را از بین برد پیشگیری از آتش‌سوزی مزارع یکی از مباحث مهم است که باید به آن پرداخته شود.

وی گفت: فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به کشاورزان درباره روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی بسیار حائز اهمیت است و از کشاورزان خواست تا با مسئولین همکاری بیشتری داشته باشند.

فرماندار دیواندره همچنین به لزوم تجهیز نانوایی‌ها به سیستم دوگانه سوز تاکید و بیان کرد: نانوایی‌های شهرستان به منظور تأمین انرژی پایدار در فصل‌های مختلف، باید به سیستم دوگانه‌سوز تجهیز شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: این اقدام برای استفاده از گاز در زمستان و برق در تابستان صورت خواهد گرفت تا از قطع ناگهانی انرژی و مشکلات مرتبط با آن جلوگیری شود.

گفتنی است، مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این جلسه می‌توان به دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها، آتش‌سوزی مزارع، پیشگیری از تب دنگی، و پیش‌بینی افزایش دما در هفته آینده اشاره کرد.