تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3725544
شناسه : 3725544
تاریخ :
طرح فرآموز سیار در برخی بوستان‌های تهران کلید خورد اقتصاد ایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با فصل تابستان با استقرار فرآموز سیار در بوستان‌های منتخب ،مهارت های رفتاری به کودکان آموزش داده می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اکرم رجایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ تهران با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری در سنین کودکی و نوجوانانی گفت: بدین منظور طرح فرآموز سیار با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح در قالب یک گروه آموزشی، متخصص و هنری است که متناسب با موضوعات دارای اهمیت اجتماعی، فرهنگی و سلامت محور به طور سیار در بوستان‌های منتخب منطقه حضور یافته و با اجرای برنامه‌هایی نظیر نمایش، قصه‌گویی، مسابقه و … خدمات آموزشی به دانش آموزان ارائه می‌کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی با بهره‌گیری از ظرفیت هنر و بازی اجرا می‌شود، اظهار داشت: آموزش رفتارهای مناسب در مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی از جمله محورهای مورد توجه در مراکز سیار فرآموز است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی با بهره‌گیری از ظرفیت هنر و بازی اجرا می‌شود، افزود: این طرح در بوستان‌های فدک، شقایق مهر، جوانه، آرامش، فاز یک نهج‌البلاغه، طرشت، سپهر و پرواز اجرا می‌شود.