تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3725542
شناسه : 3725542
تاریخ :
پیام متقابل اسد و پوتین به مناسبت هشتادمین سالگرد روابط دوجانبه اقتصاد ایران: رئیس جمهور سوریه در پیامی به همتای روسی خود تاکید کرد: پایداری روسیه بر مواضع اصولی خودش، در شرایط کنونی جهانی چند قطبی را ایجاد کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در پیامی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: پایداری روسیه بر مواضع اصولی خودش، در شرایط کنونی جهانی چند قطبی را ایجاد کرده است.

وی افزود: در برابر هژمونی و جنگی که پیش رو داریم هیچ جایی برای امتیاز دادن، عقب نشینی و تسلیم نداریم و باید استوار بر مواضع خود پافشاری کنیم.

پوتین نیز در پاسخ به این پیام بشار اسد تاکید کرد: ما همچنان بر ادامه حمایت های مستحکم از سوریه مصمم هستیم، کشوری که در تلاش برای دفاع از حاکمیت ملی و ارضی و همچنین تثبیت امنیت خودش است.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که در سال‌های اخیر سوریه موفقیت های بارز و متعددی در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی در اراضی این کشور داشته است.

وبگاه روسیا الیوم اعلام کرد که پیام متقابل پوتین و اسد روسای جمهور روسیه و سوریه به یکدیگر به مناسبت هشتادمین سالگرد روابط دوجانبه میان مسکو و دمشق انجام شده است.