تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725535
شناسه : 3725535
تاریخ :
صنایع در شهرستان‌های غرب اصفهان راه‌اندازی شود اقتصاد ایران: اصفهان - نماینده مردم چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس گفت: انتظار ما از دولت چهاردهم این است که نسبت به راه‌اندازی صنعت در شهرستان‌های غرب استان اصفهان توجه داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی با اشاره به روند رو به افزایش بیکاری در شهرستان‌های چادگان، فریدن و فریدونشهر اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل این میزان بیکاری نبود فرصت شغلی است.

وی از نبود صنعت در این سه شهرستان گلایه کرد و افزود: این در حالی است که هزاران کارخانه فعال در شهرستان اصفهان و در شعاع ۵۰ کیلومتری مستقر است و در سه شهرستان غرب استان کمبود صنعت به خوبی احساس می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: شهرک صنعتی فعالی در حوزه انتخابیه وجود ندارد و همین بیکاری باعث شده است که مردم منطقه مهاجرت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه اراضی کشاورزی دارد باید حداقل کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی فعال می‌شد که متأسفانه این مهم هم صورت نپذیرفته است و مسؤولان کم کاری کردند.

حجت‌الاسلام سیاوشی تصریح کرد: انتظار ما از دولت چهاردهم این است که نسبت به راه‌اندازی صنعت در شهرستان‌های غرب استان اصفهان توجه داشته باشند.