تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725528
شناسه : 3725528
تاریخ :
پروازهای کرمان دبی از شهریورماه آغاز می شود اقتصاد ایران: کرمان- مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پروازهای کرمان-دبی و بالعکس از ۱۹ شهریورماه آغاز می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی جزینی زاده صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی برقراری پروازهای دبی- کرمان- دبی، اظهار کرد: پروازهای کرمان-دبی و بالعکس توسط شرکت فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بایستی همه ارگان‌های مستقر در فرودگاه برای انجام ایمن، به موقع و مستمر پروازهای فلای دبی همکاری لازم را داشته باشند.

جزینی زاده همچنین بر همکاری لازم جهت افتتاح دفتر شرکت فلای دبی، با لحاظ زیرساخت‌های مورد نظر نیز تاکید کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان سپس از حمایت‌های استاندار، شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیرامون این امر و از حضور شرکت فلای دبی در فرودگاه بین‌المللی کرمان تقدیر کرد.

دفتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در کرمان افتتاح می‌شود

در ادامه نیز میلاد خانی مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی با اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین‌المللی کرمان، اظهار کرد: مدیریت اماراتی این شرکت برای حضور در فرودگاه بین المللی کرمان موافقت کرده است.

وی افزود: بزودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در جزیره کیش و کرمان افتتاح و رسماً فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام می‌شود.

خانی بیان کرد: ارتباط و قرارداد این شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی انجام شده است.

مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی تصریح کرد: با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس، عملاً کرمان با ۱۱۰ کشور جهان ارتباط خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با این اقدام، گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های آموزشی، صنعتی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و استان کرمان شاهد خواهیم بود.

مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی گفت: جهت انجام مقدمات شروع پروازها و بررسی فعالیت‌های مرتبط از امارات به کرمان، سفرکارگروه ناوبری و امنیتی طی روزهای آتی برنامه‌ریزی شده است.