تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725526
شناسه : 3725526
تاریخ :
صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی اقتصاد ایران: تیم های برتر موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی تنیس ساحلی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین روز از هفته اول رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی با انجام دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد و تیم‌های برتر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در بخش آقایان و با انجام ۴ دیدار تیم فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد با نتیجه ۶-۷ و ۴-۶ تیم کاوه ادیبی – سامیار الیاسی را شکست دادند تیم شهریار اهرزاد- مسعود پیروزی با نتیجه ۰-۶ و۱-۶ مقابل تیم هادی برهانی – همایون حسین زاده به پیروزی رسید. زوج کامبیز درویش نژاد -سامی‌ داوطلب با نتیجه ۱-۶ و۲-۶ از سد تیم میلاد کی مرام ،علی رئیسی عبور کرد و تیم محمد رضا احمدی -آریا فرهی آشتیان با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶ مغلوب هویار ملک محمدی – سالار ریاحی شدند.

همچنین در بخش بانوان نیز تیم‌ ساره هژبر- فاطمه سرسنگی با نتیجه ۴-۶ و ۴-۶ از سد تیم مارال چریکی – سارا سید رضایی عبور کرد. ترانه مهران‌- درسا تیموری با نتیجه ۳-۶ و ۱-۶ تیم مریم جعفری -دینا تشکری را شکست دادند. فاطمه حجازی -پریسا جورکش با نتیجه ۳-۶ و ۱-۶ مقابل نازنین انوری طناز طریقت بازی را واگذار کردند و تیم نیلرام دهستانی -پریسا گرزینی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مغلوب زوج نیکی ثابتی و نیکو شیرازی فر شدند.

به این ترتیب با مشخص شدن چهره تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی، این مسابقات امروز با انجام ۲ راند و معرفی تیم های برتر به پایان خواهد رسید.

در این دوره از مسابقات ۱۷ تیم در بخش آقایان و ۱۳ تیم در بخش بانوان حضور دارند و به مدت ۳ روز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریفان‌ خود می‌روند.

این مسابقات از ۲۹ تیر ماه لغایت ۴ مرداد ماه در زمین های ساحلی مازندران برگزار می‌شود.

سرداوری این مسابقات بر عهده مجید گلچین و ندا کاظمی سرداوران نشان سفید کشورمان است.