تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725517
شناسه : 3725517
تاریخ :
جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و غیراستاندارد به کشور اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل استاندارد استان بوشهر گفت: جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و غیراستاندارد به کشور را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مشتاقی صبح یکشنبه در نشست با مسؤولان بسیج رسانه بوشهر اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهم و اساسی را در جامعه امروز ایفا می‌کنند.

وی افزود: اداره کل استاندارد در راستای کنترل کیفیت کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری به منظور فراهم نمودن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین‌المللی و همچنین کنترل کیفیت کالاهای وارداتی به‌منظور جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی برنامه‌های متنوعی دارد.

مدیر کل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد استان در این خصوص اقدامات بسیار ارزنده ای را به منصه ظهور رسانده است.

مشتاقی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی برای رشد و شکوفایی استعدادهای رسانه‌ای جدید در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این جشنواره می‌تواند کمک شایانی در جهت معرفی عملکرد دستگاه‌ها، نهادها و مؤسسات و ارتقا سطح اطلاعات عمومی آحاد مردم از خادمین خودشان در بخش مختلف حاکمیتی کند.