تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3725500
شناسه : 3725500
تاریخ :
بدون ائتلاف با سایر جریان ها و جناح ها وفاق ملی صورت نمی‌گیرد اقتصاد ایران: محمد امیر گفت: بدون ائتلاف با سایر جریان ها و جناح ها وفاق ملی صورت نمی گیرد و با توجه به اعضای کارگروه انتخاب کابینه دولت چهاردهم بعید است که وفاق ملی اتفاق بیافتد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد امیر نماینده حوزه انتخابیه اهواز و عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اعضای کارگروه‌های انتخاب کابینه دولت چهاردهم از یک طیف خاصی هستند و بر خلاف وعده‌های رئیس جمهور منتخب از سایر طیف‌های معتدل و جریان‌های مقابل در شورای راهبردی دعوت نشده است. در خصوص خروجی این کارگروه، حدس و گمان‌ها زیاد است و نمی‌شود نتیجه عملکرد این شورای راهبردی را به طور دقیق پیش بینی کرد.

عضو کمیسیون اصل نود گفت: ما امیدوار هستیم که آقای پزشکیان افراد بدون حاشیه که تندرو نیستند را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند. رئیس جمهور منتخب بنا داشت که کابینه دولت خود را از جوانان تشکیل بدهد که این یک کار شایسته است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید افرادی را معرفی کند که مجلس بتواند هم در تأیید و اعتماد، و هم در ادامه راه و مسیر دولت چهاردهم تعامل خوبی را با آن‌ها برقرار کند.

محمد امیر افزود: آقای ظریف که رئیس کارگروه انتخاب کابینه دولت چهاردهم هستند گفتند که بنای ما بر وفاق ملی است، اما بدون ائتلاف با سایر جریان‌ها و جناح‌ها وفاق ملی صورت نمی‌گیرد و با توجه به اعضای این‌کارگروه بعید است که وفاق ملی اتفاق بیافتد.

نماینده حوزه انتخابیه اهواز در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ها و عملکرد اشخاصی که به عنوان وزیر معرفی می‌شوند توجه ویژه‌ای خواهد داشت و برنامه‌های آن‌ها را به گونه‌ای خواهد سنجید که با ظرفیت‌های کشور و توانمندی‌های اشخاص متناسب باشد.