تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725483
شناسه : 3725483
تاریخ :
ماموریت کنگره شهدا حفظ آثار و زندگی شهیدان است اقتصاد ایران: کرج- نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه ماموریت کنگره شهدا، حفظ آثار و زندگی آنها است، گفت: برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان نیازمند کامل کردن طرح زیارت مجازی شهدا هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای استان البرز گفت: باید با توجه به ضرورت‌ها و امکانات مادی و معنوی موجود چند کتاب مهم و مرجع درباره شهدای استان البرز و نقش استان در انقلاب و جنگ تحمیلی تدوین و چاپ شوند.

وی تصریح کرد: امروز برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان نیازمند کامل کردن طرح زیارت مجازی شهدا هستیم و باید برنامه ریزی لازم برای طراحی دقیق و کامل این نرم افزار انجام شود، باید در زمینه طراحی کتب دفاع مقدس و انقلاب، کم کاری‌های گذشته را جبران کنیم و کارهای با کیفیت آماده و چاپ کنیم. در این زمینه باید برای کودکان و نوجوانان هم کارهای با کیفیت انجام دهیم.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: کار دشمن تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن نسل کودک و نوجوان است بنابراین ما باید این نسل را با دفاع مقدس به عنوان گنجینه انقلاب اسلامی آشنا کنیم، در زمینه آشنایی نسل کودک و نوجوان با شهدای استان نیازمند کتاب‌های متناسب علاقه این نسل تهیه کنیم و حتی به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مأموریت کنگره شهدا، حفظ آثار و زندگی شهداست بنابراین باید رابطه کاملی بین تمام دستگاه‌های دخیل در این کنگره و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برقرار باشد.