تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3725478
شناسه : 3725478
تاریخ :
بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از محصولات شرکت زامیاد اقتصاد ایران: عصر خودرو- دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین روز از نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور در غرفه شرکت زامیاد از آخرین دستاوردهای این شرکت در‌ حوزه حمل ونقل تجاری و مسافری بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در بازدید وزیر که با حضور جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همراه بود، مجید آقایی مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن برشمردن ویژگی‌های محصولات جدید زامیاد نکاتی را درباره مشکلات موجود در عرصه تولید خودروهای تجاری و ظرفیت‌های موجود داخلی سازی در این حوزه، بیان کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در بازدید از محصولات جدید شرکت زامیاد از جمله اتوبوس جدید VIP فوتون U9 و اتوبوس درون شهری بر ضرورت افزایش داخلی‌سازی محصولات و برقی‌سازی خودروهای تجاری تاکید کرد.

گفتنی است، شرکت زامیاد به همراه شرکت ایران کاوه محصولات متنوع خود از جمله: وانتزامیاد راست فرمان، وانت پادراپلاس اسپرت و وانت پادراپلاس با کاربری‌های یخچال و کمپرسی، اتوبوس بین شهری U9 و اتوبوس درونشهری کف‌کوتاه را به این نمایشگاه آورده است.

سومین نمایشگاه صنعت خودرو با تمرکز بر دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور با حضور 31 شرکت آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف تولید خودروهای سبک و سنگین و نیمه سنگین تجاری، سواری، ساخت انواع کاربری تجاری و… به معرض دید مخاطبان گذاشته است.

علاقه‌مندان به بازدید از غرفه شرکت زامیاد می‌توانند تا 2 مردادماه از ساعت 8 تا 15 به سالن 7 محل دائمی نمایشگاه‌های تهران مراجعه نمایند.