تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3725449
شناسه : 3725449
تاریخ :
مفتی عمان: حمایت از یمن بر همه مسلمانان واجب است اقتصاد ایران: مفتی عمان با بیان اینکه امت اسلام یک امت واحد است و تجاوز به هر جزئی از آن، تجاوز به همه است، اعلام کرد که حمایت از یمن و یاری آن بر همه مسلمانان واجب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ احمد الخلیلی، مفتی عمان با بیان اینکه یمن به خاطر حمایت از حق و پاسخ به جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفته، اعلام کرد که  حمایت از این کشور و و یاری آن بر همه مسلمانان واجب است.

مفتی عمان تصریح کرد که از حمله دشمن صهیونیستی به یمن غافلگیر شده و افزود که این کشور به خاطر موضع خود در حمایت از حق و پاسخ به جنایات متجاوزان اشغالگر علیه مقدسات اسلامی و ملت فلسطین مورد حمله قرار گرفته است. وی امت اسلام یک امت واحد خواند و اعلام کرد که تجاوز به هر جزئی از آن، تجاوز به همه است.

شیخ احمد الخلیلی تاکید کرد که خداوند به یمنی‌ها به خاطر مواضع شجاعانه و دفاع از حق بهترین پاداش را بدهد و نیرنگ توطئه‌گران را به خودشان بازگرداند و همه را از شر آن‌ها در امان نگه دارد.

مفتی عمان شهادت تنی چند از شهروندان یمنی در این حمله را به همه مردم یمن و امت اسلامی تسلیت گفت و از خداوند مسئلت نمود که آن‌ها را در بهشت برین خود جای دهد.

شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تهاجم هوایی به استان الحدیده انجام داده و نیروگاه برق و مخازن سوخت را هدف قرار دادند که بنا به اظهارات سخنگوی نیروهای مسلح یمن همگی اهداف غیرنظامی بودند.

وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که در این تجاوز رژیم صهیونیستی، 3 نفر شهید و 87 نفر دیگر زخمی شده است که بیشتر آن‌ها دچار سوختگی شدید شده‌اند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه شنبه در واکنش به این حمله اعلام کرد: دشمن اسرائیلی تهاجم وحشیانه‌ای به استان الحدیده انجام داد و نیروگاه برق و مخازن سوخت را هدف قرار داد که همگی اهداف غیرنظامی هستند.

او گفت: نیروهای مسلح یمن به این تجاوز آشکار پاسخ خواهند داد و با استعانت از خداوند متعال در ضربه زدن به اهداف حیاتی دشمن اسرائیلی دریغ نخواهند کرد. ارتش یمن ساعتی پیش اعلام کرد که در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها، بندر ایلات اشغالی و یک کشتی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

انتهای پیام/