تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3725405
شناسه : 3725405
تاریخ :
هماهنگی میان یمن و مقاومت فلسطین به سطوح پیشرفته‌ای رسیده است اقتصاد ایران: یک منبع یمنی با اشاره به اینکه هماهنگی میان یمن و محور مقاومت به ویژه در فلسطین رو به پیشرفت است،تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دروغ می‌گوید و حمله پهپادی یمن وضعیت آنها را بسیار متشنج ساخته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «المیادین»، یک منبع آگاه یمنی در گفت و گو با المیادین تاکید دارد که رژیم صهیونیستی دروغ می‌گوید و از حمله نیروهای نظامی یمن دستپاچه شده است و به شدت بیانیه‌ها و اظهارات مقامات را دنبال می‌کند تا هرگونه فعالیت نظامی و غیر نظامی از سوی یمن را تحت نظر قرار دهند.

وی افزود: تا زمانی که تجاوز ارتش صهیونیستی به باریکه غزه متوقف نشود، فعالیت‌های نظامی یمن نیز ادامه خواهد داشت. کما اینکه اتحاد و هماهنگی میان یمن و جریان مقاومت در باریکه غزه و منطقه همچنان ادامه دارد و این اتحاد به سطوح بالایی رسیده است.

گفتنی است که این اظهارات پس از حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن در روز گذشته عنوان شد. این حمله که با ۲۵ فروند جنگنده «اف۳۵» صورت گرفت، ۳ کشته و ۸۰ زخمی برجای گذاشت. پیش از این حمله، نیروهای مسلح یمن با استفاده از یک فروند پهپاد تهاجمی که ۲۰۰۰ کیلومتر مسافت را طی ۱۰ ساعت پیموده بود، تل آویو در قلب اراضی اشغالی را هدف حمله قرار داده بود.