تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3725379
شناسه : 3725379
تاریخ :
حمایت ۷۹ میلیارد تومانی فولاد مبارکه از سه شرکت دانش‌بنیان اقتصاد ایران: بعد از سرمایه‌گذاریِ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه در ۴۲ طرح و شرکت دانش‌بنیانِ فعال در زنجیره فولاد، این بار نوبت به حمایت این شرکت از سه طرح نوآورانه دیگر در زمینه‌های امنیت سایبری و تأمین تجهیزات مصرفی رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه ُبیستمین کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه اصفهان با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران ارشد فولاد مبارکه و صندوق سرمایه‌گذار خطرپذیر این شرکت برگزار شد و بیش از 79 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سه شرکت دانش‌بنیان به تصویب رسید.

در این جلسه چهار طرح نوآورانه در حوزه‌های پردازش تصویر، امنیت سایبری، تأمین تجهیزات و مواد مصرفی مورد بررسی قرار گرفت که از این میان، سه طرح به تصویب این کمیته رسید و مجوز ورود سه شرکت جدید به پورتفوی MSTID FUND صادر شد.

گفتنی است در بیستمین کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر، علاوه بر مرور فعالیت‌های انجام‌شده در این صندوق برای توانمندسازی و توسعه پورتفو، گزارشی از میزان و نحوه هزینه‌های صورت‌گرفته شرکت‌های بزرگ دنیا در حوزه R&D ارائه شد.