تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725373
شناسه : 3725373
تاریخ :
تکذیب مذاکره جهانبخش با فاینورد/ تمرین زیر نظر مربی اختصاصی اقتصاد ایران: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران مذاکره‌ای با باشگاه فاینورد به منظور عقد قرارداد جدید نداشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فاینورد عصر روز گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه یک بر صفر بر تیم سرکل بروژ بلژیک به پیروزی برسد. این بازی یک میهمان ویژه هم داشت و آن علیرضا جهانبخش بود که در پایان ماه ژوئن قراردادش با این باشگاه هلندی به پایان رسید و پس از سه فصل حضور در این تیم، حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود. سایت هلندی «1908.nl » با انتشار گزارشی مدعی شد که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه با برایان پریسک سرمربی دانمارکی و جدید فاینورد صحبت کرده و در حال مذاکراه با این باشگاه برای عقد قراردادی جدید است.

پیگیری خبرنگار تسنیم اما نشان می‌دهد که علیرضا جهانبخش مذاکره‌ای با باشگاه فاینورد به منظور عقد قرارداد جدید نداشته و خبر منتشرشده از سوی رسانه‌های هلندی درست نیست. بازیکن پیشین تیم‌های برایتون و فاینورد که چند روز پیش به منظور تصمیم‌گیری در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به کشور هلند بازگشت، در حال حاضر زیرنظر مربی اختصاصی تمرین می‌کند تا آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند.

هافبک پیشین تیم‌های برایتون و AZ آلکمار که تابستان 2021 از برایتون جدا شد و به فاینورد پیوست، در سه فصل اخیر در 106 بازی آمار 17 گل زده و 16 پاس گل را از خود در این تیم هلندی برجای گذاشت.

جهانبخش 30 ساله که 84 بازی ملی و 17 گل زده با پیراهن ایران در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در فصل 18-2017 عنوان بهترین گلزن لیگ اردویژه هلند (با 21 گل زده) را با تیم AZ آلکمار از آن خود کرد. او همچنین با فاینورد در فصل 23-2022 قهرمانی در اردویژه و در فصل 24-2023 قهرمانی در جام حذفی هلند را تجربه کرده است.

گفته می‌شود؛ علیرضا جهانبخش از باشگاه‌های ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی پیشنهاداتی دارد و باید دید او در نهایت کدام تیم را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/