تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725351
شناسه : 3725351
تاریخ :
اسنایدر از کشتی با تاج‌الدینوف بحرینی چه می‌گوید؟ اقتصاد ایران: کشتی‌گیر آمریکایی که شکست تلخی را سال گذشته مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین در بلگراد تجربه کرد، درآستانه المپیک از قدرت فوق‌العاده دست‌های این حریف صحبت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخمد تاج‌الدینوف در بلگراد همه حریفانش را قلع و قمع کرد و مقتدرانه و با گذشتن از ماگومدخان ماگمادوف آذربایجانی قهرمان وزن 97 کیلوگرم جهان شد؛ درحالیکه در مرحله یک چهارم و نیمه‎نهایی هم ابتدا کایل اسنایدر آمریکایی و سپس عبدالرشید سعدالله‌اف روس را به زانو درآورده بود.

سنگین‌ترین شکست هم عاید اسنایدر شد، او با کوله‌باری از تجربه و مدال، مقابل تاج‌الدینوف غافلگیر شد و 11-صفر به کشتی‌گیر 20 ساله باخت.

اسنایدر که برخلاف تانک روسی، در این المپیک حضور دارد و احتمالا مصاف دوباره‌ای با تاج‌الدینوف خواهد داشت، در این‌باره گفت: وقتی که با او کشتی می‌گرفتیم تنها چیزی که حس می‌کردم قدرت دست‌هایش بود، خیلی دست‌های قدرتمندی داشت. غیر از آن، خیلی ریلکس کشتی می‌گرفت و تو را وادار به حمله می‌کرد.

کشتی‌گیر آمریکایی که قطعا یکی از مدعیان مدال وزن 97 کیلوگرم در پاریس است، ادامه داد: تاج‌الدینوف طوری ریلکس کشتی می‌گرفت که حریف تصمیم به حمله گرفته و زیرش را بگیرد، آن وقت بود که کارش را انجام می‌داد. زیر گرفتن شگرد من است و هر وقت زیر می‌گیرم تقریبا در آن موفقم، او همان وقت آدم را به دام می‌اندازد. سروگردنم را چسبید و قفلم کرد، نه یک بار که دو سه بار این اتفاق افتاد. تاج‎‌الدینوف خیلی کشتی‌گیر باهوشی است، پلن چنج بلد است. درحالیکه خیلی از کشتی‌گیران فقط یک پلن دارند و اگر جواب ندهد گیر می‌کنند. تاج‌الدینوف کشتی‌گیری است که اگر با پلن A نتیجه نگیرد، سراغ پلن B می‌رود، برای همین می‌تواند سوپرایزت کند.

انتهای پیام/