تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3725301
شناسه : 3725301
تاریخ :
نمی توان با افرادی مانند ظریف مملکت را به وحدت رساند اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: نمی توان با سمبل اختلاف و نفاق در کشور یعنی محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کوچک زاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی با اشاره به حضور رئیس جمهور منتخب در صحن مجلس گفت: در یکی از خاطرات امام خمینی (ره) نقل شده وقتی نامه‌ها را خدمت ایشان بردند امام (ره) دیدند همه نامه‌ها موافق نوشته شده است و گفتند سایر نامه‌ها را نیز بیاورید. در حالی که افراد تاکید داشتند همه نامه‌ها همین است اما امام (ره) فرمودند قطعاً نامه‌های دیگری وجود دارد چرا که در میان جمعیت چند میلیونی ایران مگر می‌شود مخالف نداشته باشم؟

وی بیان کرد: امروز جمع زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند و برای آنکه از میان ۲۹۰ نماینده مشخص باشد نظرات دیگری هم وجود دارد، بنده لازم می دانم نکاتی را مطرح کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به پزشکیان گفت: آقای پزشکیان! شما دعوت به وحدت می‌کنید و وحدت را لازمه تحقق همه پیشرفت‌های کشور و ملت ایران می‌دانید اما نمی‌شود با سمبل اختلاف و نفاق در کشور یعنی محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند.

کوچک زاده توضیح داد: ظریف در کارگروه‌های انتخاب وزرا از افرادی استفاده می‌کند که اصل روحانیت و جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند و می‌خواهد برای شما که خواهان برقراری وحدت در کشور هستید، وزیر برای معرفی به مجلس تعیین کند. امیدوارم این اتفاق نیفتد اما اگر این اتفاق رخ دهد شما به آن هدفی که ترسیم می‌کنید نمی‌رسید.