تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3725293
شناسه : 3725293
تاریخ :
برخورد روزانه با ۱۷۵۰ موتورسیکلت پلاک مخدوش اقتصاد ایران: عصر خودرو- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد با تخلفات مربوط به پلاک موتورسیکلت‌ها در دستورکار جدی پلیس قرار گرفته و روزانه با ۱۷۵۰ موتورسیکلت متخلف برخورد می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به تخلف پوشش پلاک گفت: یکی از تخلفاتی که همیشه پلیس با آن برخورد جدی دارد؛ پوشش، دستکاری و تخلفات مربوط به پلاک است؛ زیرا پلاک هر وسیله نقلیه هویت آن است و باید در هر زمان و مکانی کاملا شفاف باشد؛ بنابراین امسال تصمیم گرفتیم با این تخلفات به صورت جدی تر و منسجم تر برخورد کنیم.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری با 105 هزار تخلف پلاک موتورسیکلت در شهر تهران برخورد شد و این یعنی روزانه هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی شده‌اند؛ اما از شنبه هفته گذشته، با این تخلف بسیار جدی تر برخورد شد و با 7000 موتور سیکلت یعنی روزانه 1750 موتورسیکلت مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با این تخلف به صورت ویژه در سطح شهر برخورد می‌شود و موتورسیکلت‌ها اگر پلاک خود را پوشانده باشند در همان محل، رفع پوشش می‌شوند.