تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725280
شناسه : 3725280
تاریخ :
مدیر حوزه‌های علمیه به روسیه سفر کرد اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه‌های علمیه به دعوت رسمی مفتی و رییس اداره مسلمانان روسیه، عازم این کشور شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به دعوت رسمی مفتی و رئیس اداره مسلمانان روسیه، با هدف تبادل نظر با علما و اندیشمندان مسلمان و ارتقای دیپلماسی علمایی و شرکت در پنجمین اجلاسیه علمای اوراسیا بامداد یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ عازم این کشور شد.

آیت الله اعرافی، رئیس هیات امنای جامعه المصطفی در این سفر ضمن دیدار با مسلمانان و شیعیان کشور روسیه، ملاقات با برخی مقامات رسمی، دیدار با شخصیت‌ها، نخبگان حوزوی و دانشگاهی و دانش آموختگان جامعه المصطفی العالمیه، از برخی مراکز علمی و دینی شهر مسکو و قازان نیز بازدید خواهند کرد.

پنجمین اجلاس علمای اوراسیا و کشورهای عضو بریکس در شهر قازان روسیه در روزهای ۴ و ۵ مرداد برگزار می‌گردد.

آیت الله اعرافی در این اجلاس که با عنوان معنویت در دنیای معاصر برگزار می‌گردد، سخنرانی خود را با موضوع «نظام واره معنویت در اسلام» ارائه خواهد کرد.

عضو شورای عالی حوزه در این اجلاس با رهبران و نمایندگان دینی سایر کشورهای شرکت کننده، تبادل نظر خواهد داشت و زمینه‌های تعامل با آنان را دنبال خواهد کرد.

رئیس هیات امنای جامعه المصطفی العالمیه در ادامه سفر در ترکیه نیز برنامه‌هایی خواهند داشت و با فارغ التحصیلان جامعه المصطفی در ترکیه دیدار خواهد نمود.