تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3725229
شناسه : 3725229
تاریخ :
تجدیدچاپ دوکتاب «سلامت مایه‌ نشاط است» و «دانش شادی بخش است» اقتصاد ایران: دو کتاب «سلامت مایه‌ی نشاط است» و «دانش شادی بخش است» نوشته ویلبر مونرو لیف توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به چاپ نهم و هفتم رسیدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دو کتاب با عنوان‌های «سلامت مایه‌ی نشاط است» و «دانش شادی بخش است» نوشته ویلبر مونرو لیف به تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به چاپ نهم و هفتم رسیده‌اند.

«سلامت مایه‌ی نشاط است» برای اولین‌بار سال ۱۳۴۶ با ترجمه م. آزاد برای گروه سنی هفت سال به بالا منتشر شد.

«دانش شادی بخش است» هم سال ۱۳۵۴ با ترجمه بیژن اسدی برای گروه سنی بالای ۹ سال (نونگاه) منتشر شد و اکنون در هفتمین مرحله چاپ با شمارگان ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ نسخه بازنشر شده است.

کتاب «سلامت مایه‌ی نشاط است» برای آشنایی با شیوه‌های حفظ سلامتی به کمک ورزش، تغذیه، استراحت و نظافت در زمان کودکی منتشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است:

«از قدیم گفته‌اند: قدرِ تندرستی را کسی می‌داند که به بیماری گرفتار شود. وقتی مریض می‌شویم و حالمان خیلی بد است، به خودمان قول می‌دهیم و می‌گوئیم: اگر خوب بشوم، دیگر همیشه مواظبِ تندرستی خودم هستم. اما تا حالمان خوب می‌شود، همه‌ی آن حرف‌ها را یادمان می‌رود! و…»

کتاب «دانش شادی بخش است» نیز از جمله کتاب‌های آموزشی کودک است که در خلاصه آن آمده است:

«آیا می‌شود در گوشه‌ای نشست و انتظار داشت که با فکر و خیال، جواب سؤال‌های خود را پیدا کرد؟ این کار تنبل‌هاست. امان از تنبلی! اگر به چیزهای اطراف خود خوب نگاه کرده و به صداهایشان گوش بدهیم و خوب به آنها فکر کنیم، می‌توانیم از آنها سر در بیاوریم. به این ترتیب، هر روز چیزهای تازه‌ای یاد می‌گیریم و شادی‌مان زیادتر می‌شود؛ چرا که دانش شادی بخش است.»