تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3725208
شناسه : 3725208
تاریخ :
۵ گزینه نهایی تا آخر هفته به رئیس جمهور معرفی می‌شود اقتصاد ایران: به گفته یک عضو کارگروه انتخاب وزیر ارتباطات، این کارگروه تا کنون به فهرست مشخصی برای پیشنهاد به رئیس جمهور نرسیده است و اسامی منتشر شده تکذیب می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین اقدامات کارگروه انتخاب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم گفت: این کارگروه تا کنون ۲ جلسه تشکیل داده است در این جلسات شاخص‌ها، جداول و نحوه امتیاز دهی مشخص می‌شود و افراد مطرح شده براساس جداول امتیاز دهی بررسی می‌شوند. از این بین افرادی که بیشترین امتیاز را داشته و با شاخص‌های تعیین شده بیشترین انطباق را دارند به عنوان گزینه به رئیس جمهور معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه هنوز به اسامی مشخصی نرسیدیم، گفت: از آنجا که کارگروه ارتباطات کمی دیر کار خود را شروع کرد هنوز به گزینه‌های مشخص نرسیده و همچنان گزینه‌ها معرفی می‌شوند و خیلی مانده تا به نفرات نهایی برسیم.

وی درباره ارائه گزینه‌های پیشنهادی به کارگروه نیز گفت: همه می‌توانند پیشنهاد بدهند. حتی خود فرد هم می‌تواند خود را به عنوان گزینه وزارت ارتباطات به کارگروه پیشنهاد بدهد.

عضو کارگروه تعیین وزیر ارتباطات با بیان اینکه اسامی که منتشر شده را معمولاً افراد یا نزدیکانی که می‌خواهند به این وزارت دست یابند منتشر می‌کنند، اظهار داشت: هر اسمی که در حال حاضر بیرون آمده است شایعه است.

وی افزود: کارگروه تقریباً هر روز جلسه برگزار می‌کند و چون فرصت زیادی باقی نیست باید کارش تا آخر هفته تمام شود و گزینه‌ها به رئیس جمهور معرفی شوند البته ممکن است در نهایت رئیس جمهور این گزینه‌ها را انتخاب نکند.

معتمدی اظهار داشت: از ما برای گزینه‌های پیشنهادی مان دلیل می‌خواهند اینطور نیست که ما اسامی را معرفی کنیم و کار تمام شود، باید دلایل را برای معرفی گزینه‌های پیشنهادی ارائه دهیم. کاندید مورد نظر باید از نظر سابقه، عملکرد مدیریتی و دانش حوزه موفق شده باشد شاخص‌های لازم و مهم را کسب کند.

وی در پایان افزود: فکر می‌کنم در نهایت به ۵ اسم برسیم و به رئیس جمهور ارائه کنیم.