تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725186
شناسه : 3725186
تاریخ :
ایجاد ۵۲۰۰ شغل در هرمزگان با مشارکت بسیج سازندگی اقتصاد ایران: بندرعباس- مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج سازندگی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، با تسهیلات پرداختی برای پنج‌ هزار و ۲۰۰ نفر در هرمزگان اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یاسین باوقار در حاشیه بازدید از صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی هرمزگان، اظهار کرد: بسیج سازندگی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، با تسهیلات پرداختی برای پنج هزار و ۲۰۰ نفر در هرمزگان اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه شغل‌های ایجاد شده در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی هستند، افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ صندوق قرض‌الحسنه بسیج سازندگی در استان هرمزگان تشکیل شده است که در ۱۵۰ عرصه اشتغالزایی مشغول به فعالیت هستند.

باوقار بیان کرد: طرح صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم را به سمت اشتغال پایدار سوق می‌دهد و افراد می‌توانند در روستاها با تولید محصولات با کیفیت و بسته بندی مدرن افزایش چشمگیری در تولید و فروش داشته باشند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی مصداق بارز کارآفرینی هستند و هدف از تشکیل آن‌ها ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم است؛ چراکه صندوق‌های قرض الحسنه مردم را پای کار می‌آورد.

باوقار با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در همه زمینه‌ها به‌ویژه در راه‌اندازی شغل‌های خانگی و اشتغال بانوان خانه‌دار فعال است، گفت: بانوانی که توانایی، ایده و فکر دارند می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی و دریافت تسهیلات مناسب برای خود کار و تولید راه بیاندازند.